متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بنده ی من !

 برمن پشت کرده ای ، در حالی که اگر میدانستی

 چقدر دوستت دارم و چقدر چشم به راه آمدنت هستم

 بندبند وجودت از شدت شوق پاره می شد. (حدیث قدسی)

 

 

وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَادِ  (بقره،207)   

 

و خداوند نسبت به بندگان مهربان است. 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت6:42---20 اسفند 1392

پاسخ: خدای به این مهربونی گریه نداره که!!!!!


ماه بانو
ساعت20:01---18 اسفند 1392
خـداونـدا ...




بـه دل نـگـیـر اگـر گـاهـی





زبـانـم از شـکـرت بـاز مـی ایـسـتـد .





تـقـصـیـری نـدارد





قـاصـر اسـت





کـم مـی آورد در بـرابـر بـزرگـی ات





لـکـنـت مـی گـیـرنـد واژه هـایـم در بـرابـرت





در دلـم امـا هـمـیـشـه ذکـر خـیـرت جـاریـسـت ...!!!
پاسخ: خدایا! دنیا را به کسانی بده که دوست دارند! من تو را دوست دارم!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت16:46---18 اسفند 1392
خداوند می فرمایند: هرگاه بنده ای مرا می خواند، آن چنان به سخنان او گوش می دهم که انگار بنده و آفریده ای جز او ندارم اما شگفتا! بنده ام همه را طوری می خواند که انگار همه خدای اویند جز من...
پاسخ: خداجونم ببخش اگه گاهی بد میشم.... من فقط تورو دارم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, ] [ 13:55 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب